Terug naar de winkel

Wat valt er onder de garantie?

Op alle plissegordijnen zit 2 jaar garantie.

Op alle artikelen wordt een garantie gegeven bij correct gebruik. Dit is overeenkomstig de normering die voor het product geldt. Genoemde garantie geldt gedurende een periode van 2 jaar na levering en is van toepassing op productiefouten.               

Beoordeling of er sprake is van productiefouten uit te voeren door gebruiker. Gebruikersfouten, slecht onderhoud en slijtage zijn uitgesloten van garantieUiteindelijk vindt de echte beoordeling plaats in onze werkplaats. Gebruikersfouten, slecht onderhoud en slijtage zijn uitgesloten van garantie.

De garantie geldt mits alle instructies worden opgevolgd die betrekking hebben op vakkundige montage, goed gebruik en onderhoud.

Bovendien vragen wij u de Verano-producten via de fabrieksgarantieretourkaart te registreren. Download de Garantiebepalingen van Verano. Bij een Verano® product ontvangt u een handleiding met garantiekaart. U kunt de kaart hier online invullen en verzenden: Fabrieksgarantieretourkaart

Neem voor garantiegevallen altijd even contact met ons op, dit kan per email via ons contact formulier of telefonisch op telefoonnummer: 085-4017989.